ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ПРОБНОЇ ПОЇЗДКИ (ТЕСТ - ДРАЙВ)
1.1 Пробна поїздка Тест-драйв (далі Тест-драйв) проводиться з метою визначення заявлених властивостей та демонстрації використання автомобілів, що продаються ТОВ «Восток Автомир».
1.2 У ході пробної поїздки покупець, який заявив про проведення Тест — драйв у присутності відповідального продавця підприємства, особисто керує довіреним йому транспортним засобом, несучи при цьому відповідальність, встановлену чинним законодавством для осіб, які використовують довірене ним майно та власників джерел підвищеної небезпеки.
1.3 До проведення Тест - драйву допускаються особи, які мають посвідчення водія встановленого зразка та стаж керування не менше 2-х років.
1.4 Пробна поїздка здійснюється за заздалегідь встановленим адміністрацією підприємства маршрутом. Перед здійсненням Тест-драйву Покупець повинен уважно ознайомитися з маршрутом проведення Тест-драйву, основними особливостями та умовами управління, наданим йому для Тест-драйву транспортним засобом.
1.5 Тест-драйв проводиться виключно в присутності відповідального продавця автосалону.
1.6 Приступаючи до керування транспортним засобом, Покупець підтверджує, що має при собі посвідчення водія, встановленого зразка, що надає право на керування транспортним засобом відповідної категорії, вміє керувати такими транспортними засобами, не перебуває у стані алкогольного сп'яніння та під впливом наркотичних, психотропних чи токсичних речовин, не знаходиться у хворобливому стані, стані втоми або під впливом лікувальних препаратів, які послаблюють увагу та швидкість реакції.
1.7 Перед здійсненням руху Покупець зобов'язаний:
1.7.1. Пристебнутися ременями безпеки та використовувати їх до закінчення руху автомобіля;
1.7.2. Поставити у зручне для себе положення сидіння водія та дзеркала заднього виду;
1.7. 3. Зачекати на розміщення в автомобілі відповідального продавця автосалону та отримати від нього дозвіл про початок руху. Категорично забороняється здійснювати Тест - драйв за відсутності відповідального продавця автосалону.
1.8 Під час здійснення руху Покупець зобов'язаний:
1.8.1. дотримуватись чинних в Україні правил дорожнього руху;
1.8.2. бути уважним, стежити за дорожньою обстановкою, відповідно реагувати на її зміну, не відволікатися від керування транспортним засобом;
1.8.3. рухатися на автомобілі зі швидкістю не більше 50 км/год, дотримуючись швидкості, дистанції та інтервалу відповідно до дорожньої обстановки, що склалася, і дозволяють безпечно керувати довіреним йому транспортним засобом;
1.8.4. дбайливо ставитися до довіреного йому керувати транспортним засобом;
1.8.5. не порушувати маршрут проведення Тест-драйву;
1.8.6. на першу вимогу відповідального продавця автосалону з дотриманням правил дорожнього руху згорнути на узбіччя, зупинити автомобіль та передати управління відповідальному продавцю.
2. У разі виникнення ситуацій чи перешкод, які перешкоджають проїзду автомобіля за встановленим маршрутом Тест — драйву Покупець зобов'язаний з дотриманням правил дорожнього руху зупинити автомобіль та обговорити з відповідальним Продавцем зміну маршруту Тест — драйву.
3. Після проїзду встановленим маршрутом Тест — драйву Покупець зобов'язаний з дотриманням рекомендацій відповідального продавця, правил дорожнього руху поставити автомобіль на стоянку перед приміщенням автосалону.
4. Відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» підписанням заяви Покупець надає згоду Продавцю на збирання, обробку, зберігання його персональних даних.
Цим я даю згоду на обробку моїх персональних даних. Тойота Центр Запоріжжя «Восток Автомир» за адресою: вул. Перемоги, 76 А, набережна магістраль, 69005, м. Запоріжжя, Україна та інших компаній групи Тойота (незалежно від країни з метою надання сервісних, гарантійних та інших супутніх послуг з приводу продукції під торговими марками «Тойота / Лексус», маркетингової діяльності досліджень ринку та споживчого попиту та інших спільних цілей терміном, необхідний реалізації зазначеної мети. Я ознайомлений про свої права, передбачені ст. 8 Закону України "Про захист персональних даних".
5. Покупець проінформований, що з метою покращення якості обслуговування клієнтів, розмови та інформація, що повідомляється клієнту під час телефонної розмови, може бути записана.