В рамках своїх зобов’язань щодо забезпечення задоволення потреб клієнта, компанія «Toyota» здійснює обслуговування своїх клієнтів за допомогою служби «Toyota Assistance».
Toyota Assistance — це оперативна допомога практично на всі випадки життя. Унікальна послуга доступна кожному, хто придбав автомобіль в Тойота Центр Запоріжжя “Восток Автомир».
Добре відома якість «Toyota» в поєднанні з досвідом і перевагами обслуговування, які пропонуються службою «Toyota Assistance», гарантують Вам душевний спокій під час поїздки на автомобілі.
Послуга Toyota Assistance, подібно трирічної гарантії на всі автомобілі Тойота, діє 36 місяців з моменту придбання автомобіля. Протягом цього терміну Ви можете розраховувати на допомогу практично в будь-якій дорожній ситуації – причому не тільки на території України, а й в країнах Європи!
Випадки, в яких Toyota Assistance може надати допомогу
- Механическая поломка
- Закончилось топливо
- Розрядився акумулятор
- Спустило колесо
- Втрата ключів або випадкове замикання їх в автомобілі
Картка «Toyota Assistance»
Картка «Toyota Assistance» призначена для надання допомоги тоді, коли вона потрібна.
Якщо у Вас виникли питання щодо послуги “Toyota Assistance” зверніться до менеджера по роботі з клієнтами по тел.: (095) 239-41-61
Toyota Assistance Plus
Програма Toyota Assistance Plus – підтримка вашого автомобіля в дорозі по закінченню гарантійного терміну
Власники автомобілів Toyota, які офіційно були продані ПІІ «Тойота-Україна» і для яких закінчився термін дії програми Toyota Assistance (3 роки, незалежно від пробігу), тепер мають можливість стати учасниками програми Toyota Assistance Plus.
Дана програма передбачає два види пакетів послуг доступних для придбання: «Україна» та «Україна + Європа».
Купуючи пакет послуг програми Toyota Assistance Plus, ви отримуєте наступну підтримку:
- інформаційна підтримка;
- евакуація транспортного засобу;
- технічна допомога в дорозі;
- медична допомога, доставка медикаментів;
- бронювання і оплата номера в готелі;
- бронювання і оплата квитків;
- підмінний автомобіль;
- виклик таксі.
Служба допомоги Toyota Assistance Plus працює цілодобово, без вихідних і дарує вам спокій і впевненість під час поїздок на вашому автомобілі.
З питань придбання пакета послуг Toyota Assistance Plus терміном на 1 рік звертайтеся в Тойота Центр Запоріжжя “Восток Автомир».
Ми ознайомимо Вас з перевагами програми і докладним переліком послуг.
Відділ продажів: (061) 222-14-44
Якщо у Вас виникли питання щодо послуги “Тойота Ассістенс” зверніться до менеджера по роботі з клієнтами по тел.: (095) 239-41-61
Види допомоги
Програма Toyota Assistance Plus – підтримка вашого автомобіля в дорозі по закінченню гарантійного терміну
Швидка допомога | + | + | + |
Буксирування | + | + | + |
Готель | + | + | |
Заміна автомобіля | + | + | |
Продовження подорожі | + | + | |
Доставка деталей | + | ||
Надання водія | + | ||
Перегін автомобіля, в якому відновлена здатність пересування | + | + | |
Повідомлення та рекомендації | + | + | + |
Повернення автомобіля дилеру компанії Toyota | + |
Якщо у Вас виникли питання щодо послуги “Тойота Ассистанс” зверніться до менеджера по роботі з клієнтами по тел.: (095) 239-41-61
Недалеко від дому
Допомога на незначній відстані від будинку:
Швидка допомога
У разі, якщо через поломку, що дуже малоймовірно, Ваш автомобіль не зможе самостійно рухатися, «Toyota Assistance» за свій рахунок:
забезпечить швидке прибуття на місце представників компанії, яка займається буксируванням, настільки швидко, наскільки це можливо; вимагатиме від цієї компанії здійснити нескладний ремонт на місці події.
Буксирування
Якщо спроба відремонтувати автомобіль на місці виявиться невдалою або недоцільною, «Toyota Assistance» забезпечить доставку автомобіля до найближчого дилера компанії «Toyota». Якщо знадобиться надати безпечну стоянку автомобіля протягом ночі до початку ремонтних робіт, «Toyota Assistance» сплатить стоянку, проте ця сума не може перевищувати 74,00 євро.
Служба допомоги також здійснить транспортування будь-якого причепа (зі стандартним 50 мм буксирним пристроєм), приєднаного до несправного автомобіля, до того ж самого дилера компанії «Toyota».
Рекомендації та поради
При виникненні будь-якої проблеми, в тому числі в разі викрадення автомобіля, втрати кредитних карток, хвороби, якщо Вам знадобиться юридична консультація або просто порада, служба «Toyota Assistance» завжди готова надати консультацію або надіслати повідомлення будь-якому клієнту, який потребує інформації.
Можливо ми не зможемо покрити витрати, необхідні для вирішення проблеми, але «Toyota Assistance» безумовно допоможе знайти рішення.
Більше 50 км від будинку
Допомога на відстані від 50 км від будинку:
У разі, якщо поломка сталася за 50 км від місця проживання основного користувача автомобіля: повернення відремонтованого автомобіля.
Якщо відремонтований автомобіль потрібно буде повернути від дилера компанії «Toyota», який знаходиться на відстані більш ніж 50 км від місця проживання користувача, тоді, на вимогу користувача, «Toyota Assistance» оформить і оплатить проїзд однієї людини залізницею в один бік до місця ремонту автомобіля . Якщо подорож залізницею перевищуватиме 6 годин, як альтернатива може бути наданий авіаквиток бізнес-класу.
В случае, если поломка произошла за 50 км от местожительства основного пользователя автомобиля, и дилер компании «Toyota» не смог отремонтировать автомобиль в тот же день, тогда водитель и пассажиры могут воспользоваться такими услугами:
Готель
Якщо користувач автомобіля бажає зупинитися неподалік від свого автомобіля, поки його відремонтують, тоді «Toyota Assistance» замовить і оплатить проживання в готелі водія і його пасажирів, але не більше чотирьох ночей. Вартість цього проживання не повинна перевищувати 112,00 євро на одну людину за ніч. Ця послуга надається в разі, якщо це можливо в даній місцевості.
Харчування, а також інші витрати, пов’язані з проживанням в готелі, оплачуються користувачем і пасажирами самостійно.
Заміна автомобіля
Якщо користувач захоче замінити свій автомобіль, «Toyota Assistance» надасть автомобіль такого ж типу на термін ремонту. Термін надання автомобіля не може перевищувати трьох днів. «Toyota Assistance» зробить все можливе для надання автомобіля в заміну. Проте, служба допомоги не несе ніякої відповідальності за можливі проблеми, пов’язані з неможливістю надати цю послугу в цій місцевості або з неможливістю компанії, яка надає автомобілі напрокат, надати користувачеві автомобіль. Всі додаткові витрати, крім плати за прокат автомобіля, покриваються користувачем.
Продовження подорожі
«Toyota Assistance» оформить і оплатить проїзні документи першого класу для водія і пасажирів, що дозволить їм продовжити свою подорож в заплановані ними місця призначення (в межах певної території) або повернутися на місце проживання користувача (країни реєстрації автомобіля).
У разі, якщо подорож залізницею перевищуватиме 6 годин, надається авіаквиток бізнес-класу.
Допомога за кордоном
Швидка допомога
У разі, якщо через поломку, що дуже малоймовірно, Ваш автомобіль не зможе самостійно рухатися, «Toyota Assistance» за свій рахунок:
забезпечить швидке прибуття на місце представників компанії, яка займається буксируванням, настільки швидко, наскільки це можливо буде вимагати від цієї компанії здійснити нескладний ремонт на місці події.
Буксирування
Якщо спроба відремонтувати автомобіль на місці виявиться невдалою або недоцільною, «Toyota Assistance» забезпечить доставку автомобіля до найближчого дилера компанії «Toyota». Якщо знадобиться надати безпечну стоянку автомобіля протягом ночі до початку ремонтних робіт, «Toyota Assistance» сплатить стоянку, проте ця сума не може перевищувати 74,00 євро. Служба допомоги також здійснить транспортування будь-якого причепа (зі стандартним 50 мм буксирним пристроєм), приєднаного до несправного автомобіля, до того ж самому дилеру компанії «Toyota».
Готель
Якщо користувач автомобіля бажає зупинитися неподалік від свого автомобіля, поки його відремонтують, тоді «Toyota Assistance» замовить і оплатить проживання в готелі водія і його пасажирів, але не більше чотирьох ночей. Вартість цього проживання не повинна перевищувати 112,00 євро на одну людину за ніч. Ця послуга надається в разі, якщо це можливо в даній місцевості.
Якщо у Вас виникли питання щодо послуги “Тойота Ассистанс” зверніться до менеджера по роботі з клієнтами по тел.: (095) 239-41-61