Страхування

Унікальний загальнонаціональний продукт TOYOTA Страхування Стандарт.



Автострахування – система, що об’єднує різні види майнового та особистого страхування, щодо ризиків, пов’язаних з експлуатацією автомобільного транспорту. Автострахування передбачає страхування власного транспортного засобу – авто каско, страхування цивільної відповідальності власників транспортного засобу, а також страхування від нещасних випадків (водія і пасажирів).

Слово “casco” має італійське походження і перекладається як “каска” або “шолом”. У страховій термінології цим словом позначають корпус застрахованого об’єкта, в нашому випадку – корпус автомобіля. І тільки. В КАСКО не включається страхування цивільної відповідальності, страхування від нещасних випадків водія або пасажирів.

Словосполучення “повне каско” означає, що автомобіль застрахований від всіляких випадків (страховики люблять вживати слово “ризиків”), які можуть призвести до пошкодження або втрати корпуса автомобіля. Найпоширенішими випадками є ДТП, викрадення, пожежа, падіння предметів (каменів, наприклад), стихійні лиха, пошкодження автомобіля хуліганами або зловмисниками.

Франшиза – сума грошей, яку не виплачує страхова компанія. Вибрати її розмір пропонують практично всі страхові компанії. Вона може вимірюватися або в грошах, або у відсотках від суми збитку.

 

Брошура “Страхування автомобіля за програмою КАСКО «Тайота Страхування»

Компанії партнери: ARX, СК Уника, СК ВУСО, СК Инго Украина, СК Арсенал, СК “Провидна”

 

Задайте своє питання менеджеру зі страхування:


Альона Лемешко
Менеджер зі страхування
helena.lemeshko@vostok-avtotomyr.toyota.ua
Тел.: (061) 222-14-44
Факс: (061) 222-14-44
Моб.: (095) 239-41-49
 

Добровільна Автоцивілка

Будьте відповідальним водієм – збільшуйте суму страхового покриття по ОСАГО.

від 50 тис. грн до 1 млн. грн

сума додаткового покриття

 

Про послугу

Згідно з законодавством, максимальна виплата потерпілому, яку може здійснити страхова компанія за обов’язковою автоцивілкою, складає 130 000 грн за майновими збитками та 260 000 грн – за збитками, спричиненими життю та здоров’ю.

У свою чергу, добровільна автоцивілка збільшує страхове покриття на суму від 50 000 грн до 1 000 000 грн.

Тому ДГО страхування дозволяє охопити безліч ризиків, пов’язаних з ДТП.

За статистикою, більше ніж в 40% випадків ДТП, збитки нанесені майну потерпілих, значно перевищують 130 000 грн. В цьому випадку поліс добровільного страхування цивільної відповідальності надає більше покриття наслідків дорожніх пригод.

Навіть якщо ви придбали обов’язкове автострахування в іншій страховій компанії, ви можете оформити добровільне страхування автоцивільної відповідальності в ARX.

Будь-яку електронну автоцивілку ви можете придбати онлайн.

 

Які ризики покриває поліс ДГО

Збитки, нанесені майну третіх осіб

Збитки, нанесені життю та/або здоров’ю третіх осіб. В цьому випадку франшиза не застосовується

 

Переваги

Добровільне осаго передбачає вибір суми додаткового покриття (страхову суму) на свій розсуд

Цілодобова інформаційна підтримка 24/7

 

Питання, що часто виникають

  • Що таке страховий випадок?
    ДТП, яка сталася за участю забезпеченого транспортного засобу, внаслідок якої настає цивільна відповідальність страхувальника за заподіяну цим транспортним засобом шкоду життю, здоров’ю та / або майну третіх осіб.
  • В яких випадках в разі настання ДТП можна оформити Європротокол?
    Оформити Європротокол можна, коли: немає постраждалих, всі учасники мають поліс обов’язкової автоцивілки та всі дійшли згоди щодо обставин настання ДТП, у водіїв немає ознак алкогольного, наркотичного, чи іншого сп’яніння або ознак перебування під дією лікарських препаратів.
  • В який термін потрібно звернутися в страхову компанію після настання ДТП?
    Учасники події повинні звернутися в страхову компанію не пізніше 3 робочих днів з моменту настання ДТП.
  • Яким чином здійснюється виплата страхового відшкодування?
    Виплата страхового відшкодування за добровільною автоцивілкою здійснюється у разі, якщо розмір збитку перевищує ліміти за полісом ОСЦПВ. Страхове відшкодування здійснюється одночасно з виплатою за обов’язковою автоцивілкою.
  • Як проводиться огляд пошкодженого авто постраждалої сторони, і хто його оплачує?
    Огляд проводиться представником страхової і за рахунок страхової.
  • Як швидко оглянуть автомобіль?
    Наш представник оглядає авто протягом 10 робочих днів з моменту звернення.
  • В які терміни здійснюється виплата з додаткового страхуванням цивільної відповідальності?
    Виплата страхового відшкодування здійснюється одночасно з виплатою за полісом обов’язкової автоцивілки. Після узгодження суми відшкодування й отримання всіх необхідних документів потерпілий отримує відшкодування протягом 10 робочих днів.
  • На якому СТО буде ремонтуватися автомобіль потерпілого?
    При пошкодженні автомобіля страхове відшкодування сплачується потерпілій особі – власнику пошкодженого автомобіля шляхом перерахування на рахунок узгодженої зі страховиком СТО, що буде здійснювати відновлювальний ремонт автомобіля, якщо інше не буде погоджено між сторонами договору та потерпілою особою.
  • Яким чином здійснюється виплата страхового відшкодування в разі фізичного знищення автомобіля?
    При фізичному знищенні автомобіля потерпілої сторони страхове відшкодування сплачується потерпілій особі – власнику автомобіля.
  • Чи буде відшкодовано збиток, завданий моєму автомобілю?
    Ні, збитки, завдані забезпеченому автомобілю, не відшкодовуються ні за полісом ОСЦПВ, ні за договором добровільної автоцивілки. З метою відшкодування збитку, завданого вашому автомобілю, рекомендуємо скористатися пакетною пропозицією «Автоцивілка «Все включено».

 

 

Переваги автоцивілки від ARX

Ця карта надає Вам можливість скористатися послугами за умови придбання поліса Автоцивілка від ARX:

Після придбання поліса для активації карти необхідно записати в неї наступну інформацію:

Детальніше про систему “Автокард плюс” можна ознайомитися на офіційному сайті ARX Страхування

З питань страхування автомобілів звертайтеся, будь ласка, до менеджера зі страхування – Альони Лемешко

тел.: (095) 239-41-49
e-mail: helena.lemeshko@vostok-avtotomyr.toyota.ua