photo_2023_05_20_15_19_26
Гарантія

На автомобілі марки Тойота, придбані у офіційних дилерів Тойота в Україні, надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів проводиться тільки на станціях технічного обслуговування (СТО) офіційних дилерів Тойота в Україні.

Умови гарантії


На нові автомобілі марки Тойота, придбані у офіційних дилерів Тойота в Україні, надається гарантія терміном на три роки або 100 тис. км пробігу.
На заводі було встановлено наступні терміни експлуатації:

  • на нові автомобілі Тойота, придбані через мережу офіційних дилерів Тойота в Україні, гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Гарантія починає діяти від дати продажу автомобіля першому власнику, яка фіксується в книжці «Сервіс та гарантія»;
  • на гібридну систему автомобілів гарантійний термін становить 60 (шістдесят) місяців або 100 000 км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше;
  • на пофарбовані поверхні кузова в разі їх корозії внаслідок дефектів матеріалу чи виробництва, поширюється гарантія терміном 3 (три) роки або 100 000 км. пробігу;
  • на оригінальну акумуляторну батарею гарантія становить 3 (три) роки або 100 тис. км пробігу, в залежності від того, що настане раніше, за умови дотримання всіх правил експлуатації стартерних акумуляторних батарей. Протягом 24 місяців або 100 тис. км пробігу нового автомобіля марки Тойота дефектна оригінальна акумуляторна батарея буде замінена безкоштовно. Після 24 місяців експлуатації, але не більше 36 місяців або 100 тис. км пробігу, власникові буде компенсовано 50% вартості акумуляторної батареї і 50% вартості робіт по її заміні.
  • на оригінальні запасні частини і аксесуари, встановлені на станціях техобслуговування офіційних дилерів Тойота в Україні, гарантія визначається залишковим терміном гарантії на автомобіль, але не менше 1 (одного) року з дати установки запасної частини і / або аксесуарів без обмеження пробігу. Гарантія покриває оригінальні запчастини та аксесуари, придбані тільки в офіційних дилерів Тойота в Україні.

 

 

Дія гарантії


Гарантійному обслуговуванню на території України підлягають тільки автомобілі, придбані в мережі офіційних дилерів Тойота в Україні.
Гарантія Виробника поширюється на ремонт автомобіля, викликаний дефектними матеріалами або невідповідною якістю збірки автомобіля Виробником. Підставою для надання власнику автомобіля гарантійного обслуговування служить документ, виданий офіційним дилером Тойота, а саме:

  • заповнена належним чином книжка «Сервіс і гарантія» на автомобіль, яка підтверджує його продаж на території України, з печаткою дистриб’ютора;
  • договір купівлі-продажу автомобіля, де гарантійні умови винесені в окрему статтю і є обов’язковими до виконання.


Право на гарантійне обслуговування мають власники автомобілів, які своєчасно проходять обов’язкове регламентне технічне обслуговування на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» і мають відповідну відмітку в книжці «Сервіс та гарантія» про його проходження. Випадки, в яких автомобіль знімається з гарантії, перераховані в розділі «Обмеження гарантійних зобов’язань».

Гарантія на встановлені уповноваженим дилером компанії «Тойота» оригінальні запасні частини і аксесуари, дійсна протягом 12 (дванадцяти) місяців без обмеження пробігу з дня установки, якщо автомобіль не перебуває на гарантії. При безкоштовній заміні запасної частини і аксесуарів на гарантійному автомобілі, термін дії гарантії на деталь визначається залишковим терміном гарантії на машину. Гарантія поширюється на оригінальні запасні частини і аксесуари, встановлені на СТО уповноважених дилерів компанії «Тойота» в Україні.

 

 

Обмеження гарантійних зобов’язань


Гарантійні зобов’язання не поширюються на деякі випадки ремонту або заміни деталей автомобіля. Крім того, порушення деяких умов може призвести до втрати гарантії на автомобіль.

 

 

Негарантійні випадки


Гарантійні зобов’язання не поширюються на ремонт або заміну деталей автомобіля, в наступних випадках:

  • аварії та її наслідків, пов’язаних з поломкою (відмовою) транспортного засобу;
  • крадіжки або пожежі автомобіля з нанесенням будь-яких пошкоджень окремих вузлів або автомобілю в цілому;
  • зловживання або недбалого ставлення при використанні;
  • порушення правил експлуатації (наприклад, участі в гонках або перевантаження автомобіля, експлуатації в непристосованих дорожніх умовах);
  • невиконання періодичності і обсягу обов’язкового регламентного технічного обслуговування;
  • проведення робіт з техобслуговування або ремонту особами, або підприємствами, які не є офіційними дилерами компанії «Тойота» (перелік офіційних Дилерів в Україні наведено на сайті toyota.ua);
  • використання неоригінальних запасних частин або аксесуарів, а також використання паливно-мастильних матеріалів і робочих рідин, явно не дозволені Виробником / Дистриб’ютором для даного автомобіля;
  • впливу шкідливих зовнішніх факторів, таких як: кислотні атмосферні опади, град, блискавки, повені, солі, хімічно і фізично агресивні середовища, незадовільні дорожні умови, пташиний послід і т.п.;
  • внесення змін до конструкції та параметри автомобіля;
  • несвоєчасне усунення інших несправностей;
  • використання неякісної або неліцензованою продукції в дискових програвачах або навігаційних системах;
  • експлуатація автомобіля при низькому рівні експлуатаційних рідин (наприклад масла, охолоджуючої або гальмівної рідини);
  • несправності паливної системи, системи впуску, випуску та запалювання в слідстві використання палива не відповідає вимогам зазначеним в експлуатаційній документації, яка передається власнику разом з автомобілем;
  • пошкодження елементів трансмісії (в тому числі при наявності слідів перегріву або підгоряння фрикційних дисків автоматичної трансмісії) в слідстві помилкових дій при керуванні автомобілем або порушення правил експлуатації автомобіля, згідно з експлуатаційною документацією (наприклад в наслідок буксування, несвоєчасного проведення робіт з технічного обслуговування, не виконання встановленого порядку та умов перемикання передач і т.д)
  • пошкодження елементів підвіски і рульового управління, які виникли в результаті недбалого управління на нерівностях, яке супроводжується ударними навантаженнями на деталі автомобіля, недотримання при цьому швидкісного режиму.

 

 

Заміна обладнання


Гарантія не покриває заміну такого обладнання автомобіля:

  • всі без винятку фільтри;
  • свічки запалювання і розжарювання;
  • паливні інжектори (форсунки);
  • паливні насоси;
  • ремінні і ланцюгові передачі;
  • диски зчеплення;
  • фрикційні диски автоматичних трансмісій;
  • гальмівні диски і колодки;
  • гумові деталі склоочисників, ущільнювачів дверей, капота, вікон, багажника і елементів підвіски, які піддалися зносу внаслідок впливу умов експлуатації;
  • скла всіх дзеркал, фар і ліхтарів;
  • лампи і плавкі запобіжники;
  • шини;
  • регулювальні шайби;
  • електроліт, що охолоджує і гальмівна рідини, паливо, масло (моторне, трансмісійне, компресорне та інше);
  • каталітичні перетворювачі.


Незважаючи на наведений вище список винятків, гарантія повинна покривати будь-яку заміну і долив рідин (за винятком палива), які будуть вважатися необхідними в межах гарантійного ремонту.

Види робіт, які не підпадають під гарантію


До видів робіт, які не є гарантійними і оплачуються власником автомобіля, відносяться:
Роботи по регламентному технічному обслуговуванню:

  • заміна всіх без виключення фільтрів;
  • заміна масла (моторне, трансмісійне, компресора кондиціонера і ін.) і експлуатаційних рідин (гальмівний, охолоджуючої, склоочисника та ін.);
  • заміна ремінних і ланцюгових передач (відповідно до нормативів Виробника);
  • регламентні роботи при плановому технічному обслуговуванні.


Роботи з поточного технічного обслуговування:

  • заміна обладнання / запчастин, які схильні до природного зносу в процесі експлуатації;
  • діагностика стану підвіски, трубопроводів, рівнів рідин;
  • регулювання двигуна, не пов’язана з ремонтними роботами;
  • регулювання деталей зчеплення і гальмівної системи;
  • чистка паливної системи;
  • чистка від нагару і бруду;
  • балансування коліс і регулювання кутів установки коліс (крім випадків, коли необхідність у регулюванні виникає протягом першої тисячі кілометрів пробігу з дня покупки автомобіля в разі відсутності механічних пошкоджень елементів підвіски);
  • антикорозійна обробка кузова та лакофарбового покриття;
  • інше подібне обслуговування, необхідне в процесі експлуатації автомобіля.


Незважаючи на сказане вище, гарантія повинна покривати будь-яку з цих робіт, яка буде вважатися необхідною згідно з процедурою в межах виконання гарантійного ремонту.

Роботи з профілактичного обслуговування, в тому числі і мийка, полірування лакофарбового покриття, мастило, долив експлуатаційних рідин.

Роботи з усунення естетичних проявів, таких як шуми, вібрації і інше, які безпосередньо не впливають на якість автомобіля і ефективність його використання

 

 

Витрати, пов’язані з ремонтом


Дана гарантія не покриває можливі витрати або збитки, які можуть бути понесені в зв’язку з гарантійними ремонтами, такі як витрати на телефон, проживання, оренду автомобіля, проїзд, втрата часу або збитки від ділової діяльності.

 

 

Підвищений витрата паливно-мастильних матеріалів


Чи не розглядаються претензії власника автомобіля, пов’язані з підвищеною витратою палива і масла, якщо в результаті повної діагностики двигуна і ходової частини автомобіля не було виявлено будь-яких відхилень у їх роботі.

 

 

Інші умови


Власник втрачає право на виконання Дилером гарантійних зобов’язань в наступних випадках:

  • порушення вимог експлуатаційної документації, внесення змін в конструкцію автомобіля або зміни експлуатаційних параметрів автомобіля, використання автомобіля в спортивних змаганнях;
  • не виконання регламентів технічного обслуговування в повному обсязі або невиконання періодичності обов’язкового технічного обслуговування, порушення термінів проходження регламентного технічного обслуговування, а саме: перевищення пробігу між регламентними технічним обслуговуванням (який становить 15 000 км.) Більш ніж на 1000 км, або перевищення інтервалу між регламентним технічним обслуговуванням (яке становить 12 місяців) більш ніж на 21 календарний день;
  • зміна показань одометра автомобіля;
  • у випадках відсутності або втрати книги «Сервіс і гарантія».

 

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля