Сім зручних рад
Сім порад, які допоможуть Вам користуватися послугами «Toyota Assistance»:
Назвіть Ваше ім’я і реєстраційний номер автомобіля або шасі.
Це дозволить встановити Вашу особу і визначити Ваші права.
Надайте номер телефону або факсу, за яким з Вами можна зв’язатися
Це забезпечить зворотний зв’язок і надасть можливість інформувати Вас про поточний стан ремонту.
Вкажіть місцезнаходження Вашого автомобіля
Таким чином, працівник, який надасть Вам допомогу, зможе прибути до місця події.
Назвіть модель і номер шасі Вашого автомобіля – вкажіть назву / назвіть модель
Це необхідно для визначення, оренда техніки, які потрібно до Вас направити.
Реєстраційний номер автомобіля і його колір
Це полегшить пошук Вашого автомобіля службою допомоги на місці події.
Опишіть проблему
Знаючи, що сталося з машиною, ми зможемо зорієнтуватися щодо способів вирішення проблеми.
Інші поради
Ваш автомобіль повинен регулярно проходити технічне обслуговування в офіційного дилера компанії «Toyota». Це найкращий спосіб уникнути будь-яких проблем під час користування автомобілем «Toyota». Не робіть нічого, не попередивши «Toyota Assistance» і не отримавши від неї схвалення.
Скористатися послугами «Toyota Assistance» можна в таких країнах:
Андорра, Австрія, Бельгія, Болгарія *, Кіпр *, Чеська Республіка *, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Гібралтар, Греція, Угорщина *, Ісландія *, Ірландія, Італія, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта *, Монако, Нідерланди, Норвегія , Польща, Португалія, Румунія *, Республіка Сан-Марино, Словацька республіка, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Сполучене Королівство, Туреччина * (європейський сектор), Ватикан, Сербія і Чорногорія*.
* Якість обслуговування в цих країнах може відрізнятися в залежності від місцевої ситуації.