Загальна політика



Політика корпорації Toyota

Обслуговування за програмою «Toyota Assistance» здійснюється протягом 36 місяців з дня продажу автомобіля (початку дії гарантії).

Автомобілі, які обслуговуються

Всі нові автомобілі «Toyota», які були офіційно продані компанією, за винятком: * автомобілів Dynatа Coaster або їх модифікацій; * Автомобілів, які були переобладнані без дозволу виробника (машини швидкої допомоги, катафалки і т.п.); * Обслуговування таксі та шкільних автомобілів обмежується швидкою допомогою і буксируванням.

Зміна власника

Можливість користуватися послугами «Toyota Assistance» автоматично надається кожному наступному власнику автомобіля, і так до закінчення терміну дії.
Для того, щоб переконатися, що новий власник має доступ до цих послуг, ми рекомендуємо невідкладно надати «Toyota Assistance» всі дані щодо його нової власності.

Винятки

Обслуговування службою «Toyota Assistance» не може бути здійснено в разі:

  • Обслуговування службою «Toyota Assistance» не може бути здійснено у випадку участі в будь-яких заходах, пов’язаних з автомобільними гонками і подібним;
  • навмисного порушення законів, які застосовуються в місцевості, по якій користувач подорожує;
  • подій, викликаних війною, революцією, масовими заворушеннями, страйками, терористичними актами, радіоактивним забрудненням будь-якого походження, землетрусами, атмосферними явищами або будь-якими форс-мажорними обставинами;
  • організація користувачем або будь-який інший стороною надання послуг, зазначених в цьому полісі, без попереднього отримання згоди з боку «Toyota Assistance»;

а также:

  • не передбачено надання допомоги в разі пошкодження вантажу або втрати прибутку в зв’язку з проблемами з автомобілем, які унеможливлюють його використання;
  • послуги надаються за умови, якщо це можливо в даній місцевості, особливо це стосується проживання в готелі та прокату автомобіля;
  • «Toyota Assistance» не несе відповідальності за шкоду, спричинену використанням наданих послуг або рекомендацій.

Відшкодування витрат по рахунках-фактурах

У разі виникнення витрат через проблеми з автомобілем, які унеможливлюють його використання, і на які Ви отримали згоду «Toyota Assistance», ми просимо вас надіслати рахунок-фактуру за адресою:

Гарант Асистанс, 03113, Україна, Київ, Проспект Перемоги 57, офіс 513

Якщо у Вас виникли питання щодо послуги “Тойота Ассистанс” зверніться до менеджера по роботі з клієнтами по тел.: (061) 222-1-444 или (095) 239-41-61