<< Все новости

27-03-2020

Посилення онлайн-консультацій щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування від Toyota



Toyota турбується про безпеку й комфорт своїх клієнтів та співробітників на період карантину, посилюючи заходи безпеки та гігієни у всіх дилерських центрах України. Окрім того, офіційні дилери Toyota посилюють онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування.

Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів та співробітників в дилерських центрах було вжито необхідних заходів безпеки, а саме:

  • регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень;
  • облаштування місць загального користування дезінфекційними засобами;
  • дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
  • контроль самопочуття співробітників та дотримання ними необхідних гігієнічних рекомендацій.

На додаток до вжитих заходів безпеки Toyota також працює над додатковими можливостями для клієнтів і посилює онлайн-консультації щодо вибору автомобіля та сервісного обслуговування:

  • проведення консультацій з представниками дилерського центру онлайн (автомобілі, сервісне обслуговування, інші послуги);
  • вибір вашої майбутньої Toyota чи необхідної послуги онлайн;
  • дотримання безпечної дистанції під час спілкування;
  • узгодження онлайн необхідних дій для оформлення замовлення.

Для отримання онлайн-консультації зв’яжіться, будь ласка, з офіційним дилером Toyota у вашому місті.

 

 

Более детальная информация у наших консультантов (061) 222-1-444, 050-421-38-55, 050-421-22-54, 095-239-41-12.
Ждем Вас по адресу: г.Запорожье, ул.Победы 76-А, набережная магистраль.